torsdag 12 augusti 2010

i huvudet på elin (just nu)

semestern är slut och snart är augusti det oxå.
känns nog lite konstigt. tiden har bara flugit iväg.
vardagen ska vara tillbaka och det känns oxå konstigt. vill nog leva kvar lite i semestern.få vara tillsammans med familjen varje dag, hela tiden.

jag har väl inte riktigt landat i hur jag vill att min höst ska vara ,vad som ska hända el uppnås.
jag är nog sugen på någon utmaning och jag lovar de kommer. bara av att ha min älskade harmoniska (so far) son hela tiden, hinna med i hans tempo, njuta av varje utveckling och finnas till för 3 kan vara en utmaning men det är mitt liv och jag älskar det.

en sak skulle vara skönt att fixa i höst...någon som tar hand om vår tvätt :)
skönt att få det rent och snyggt men HUR kul är det att ta hand om den efteråt???
men... snart är jag klar med semestertvätten.

idag har jag anmält Agnes till barndans. det är på ett ställe som jag själv för 9 år sedan dansade på. föräldrar får vara med första och sista gången. hoppas det kommer gå bra.
hon är ju ganska social och inte så jätte rädd av sig. men det är nog bra om gruppen inte är allt för stor.
jag såg en danskurs som jag skulle vilja gå på men det få räcka med att jag ska få igång min träning på gymmet nere i källaren som vår förening har.
nästa termin hade det varit super. så äter ju Noel vanlig mat.

jag ska läsa ut mina böcker oxå. har ca 5-8 st som jag vill läsa.3 av dessa är riktigt bra böcker om man kan säga så. undervisning, ledarskap osv. tyvärr är ju böcker i den kategorin för mig lite svårlästa. inte för att de är på eng utan för att jag tycker så mycket mer om romaner, biografier osv.men jag ska läsa dom,det lägger en bra grund i livet.

jaha,vad blev detta för inlägg?? ville bara skriva av mig lite av vad som rör sig i huvudet.
må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar