fredag 20 augusti 2010

Hur blev kvällen??

Jo,gårdagen blev typ som önskat. Agnes sov från 20 och noel fortsatte att sova för natten.
Däremot kom Agnes in verkligen mitt i natten 03?? Tror jag.
Hon ställer då frågan:
Får jag se på Barnkanalen?
Nä,d e mitt i natten. Hon somnar då plattfall vid Andreas fötter.
Yes,jag e trött idag. Att få mer avbruten sömn än vad man räknar med på natten e inte uppskattat.

Dagen annars har inneburit en mamma & dotter stund.
Alltid en runda in på BR.
Sen var d sista inköpet till dansen.
Balettskor och trikåer.
Min fina ballerina!
Agnes e nu hos Tyra så att jag & noel kan vara på United möllan. Sjukt nöjd kille som får vara uppe länge ;)
På vägen hit så blev jag snopen. Han hade hittat tummen! Den var i munnen hela vägen.rätt sött faktiskt.





Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar