måndag 14 november 2011

3 Tim sen övertid!

Har inte varit så kul idag.
Nära till tårar hos barnmorskan. Att höra Pyrets hjärtljud gjorde bara mer att jag vill få ut "den".
Att vakna illamående, med känningar och så sjukt trött gjorde att jag idag blev hemma från jobbet.
Har haft känningar typ hela dagen fram till i eftermiddag... Sen var det dött.

Dagen har innehållit en del av detta:



Annars tvätt och lite matlagning.
Ikväll när jag skulle lägga Agnes så sa jag:
Vi kan väl be till Gud att bebisen kommer snart.
Jag började be, tackade för dagen och att de inte skulle drömma utan sova gott.
Agnes: mamma, kom till saken ok!
Jag: ok, och låt bebisen komma ikväll :)

Nu ligger jag i soffan efter att jag har laddat med kolhydrater med broccolistuvning.
Pyret är i full gång i magen.

Blir snart sängen och godnatt!!

Love living :: live loving

1 kommentar: