lördag 12 november 2011

Bättre sent än aldrig

Detta är de första bilderna vi har på magen. Och ev de sista :)
Med Agnes tog vi varje ny månad.
Med noel började vi v 8 och sen 12,16,20 osv.
Med pyret...hmm. Sånt hinns inte med.
Men eftersom jag kommer gå över tiden så hinner vi ev några fler kort.


Efter en soft morgon som innebar lite huvudvärk för mig efter min "födslodröm" :)
Jag födde 2 gånger i natt. 2 pojkar blev d. Barnmorskan tvingade mig att, som en gasell hoppa över 3 sängar för att sedan komma in i det helt sterila rummet. Konstiga drömmar man kan ha.
Sen var det iväg en sväng till Mobilia för att kolla in julklappar.

Lunchen var hemma hos svärföräldrarna. Gott gott var det svensk- husmans-kost!!!!!!
Sen körde vi kidzen till Mobergs för barnkalas.

Nu är det god mat av mannen framför tv:n till " så mycket bättre"

Sen god natt , för ikväll ska ploppa barn!!!

Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar