onsdag 23 november 2011

Hem ljuva hem

Vår tomte följde med oss hem.
Så skönt att få landa hemma.
Andreas bara skrattade åt mig när jag uttryckte min kärleksförklaring till min egna säng.
Jag hörde bara hur lik mamma jag är :)


Agnes & noel var snabba med att komma & mysa med Levi efter dagis.
Noel märker nog redan av att det inte är som det brukar.
04 vaknade han i dag. Han vägrade att somna om och arg var han oxå när han såg att Levi låg på "HANS" kudde i vår säng!!

Det var bara för att Andreas att ta Levi så jag kunde mysa och små prata med Noel.
Inget hjälpte... Så min hjälte till man tog med sig Noel upp...
Denna prins har sovit bra - TACK!!


Idag var vi tillbaka på KK för vikt,hörsel och pku (?) prov.
Han hade ytterligare gått ner lite 3490 kg är d nu. Men hon var inte orolig eftersom jag inte var d.
Han sväljer och är nöjd.
Visst att den tjocka,feta mjölken inte har runnit till än men den kommer.
Hörseln gick inte att se helt idag heller så på måndag är vi tillbaka för vikt & hörsel.
Om inte hörsel inte "går att kolla" då heller så blir vi kallade till öronläkare. Nä, han är inte döv de kan bara inte mäta vågorna till trumhinnan. Fosterfett, trånga gångar kan/är antagligen orsaken.

Nu chillar vi i soffan och ska nog snart ta igen nattens underskott.
Dagen har visserligen varit soft och slumrande men inget är som sagt så gott som att krypa ner under täcket :)
Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar