onsdag 16 november 2011

Börja tro på det 1:a datumet

... Som var den 19:e nov!

Sitter (fanns 1 plats) på en full buss på väg till jobbet.
Hann ära frukost idag men fick springa till bussen som i sin tur var sen... Inga kramper. Men hoppas den sätter igång d hela ikväll runt 19.
Då är jag klar till kidsen ev ska till dagis och då får Agnes något roligt att berätta :)

Känns faktiskt helt ok att "gått över tiden". Vem bestämmer när tiden är inne. Bara pyret.
Man är så fokuserad på ett visst datum - 14:e i mitt/vårt fall.
Nu hinner jag ev tvätta alla fönster innan helgen. Få upp gardinerna till advent och fixa och trixa med det lilla mys vi har.
Säger VARJE år att jag ska ut på rean och handla nya fina julsaker. På Village t.ex. Har jag gjort d?????
Tror du vet svaret på den frågan.

-3 idag. Vårjacka för min del...
Tur att jag kan stänga den trots en tjockare kofta under.
Det är oxå en anledning till att jag hoppas på att pyret snart kommer. Jag behöver ha min vinterjacka!!

Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar