söndag 13 november 2011

Att ha ett dygn på sig

Dött som i graven är d! Magen har väl typ aldrig varit så "tyst".
Men visst, d d faktiskt bara ,BARA den 13:e än så länge. Pyret har ju ett helt dygn på sig att komma ut. (+ lite till faktiskt)

Händer d inget inatt så ska jag jobba imorgon. El ska jag putsa fönster istället??!!

Jag är faktiskt helt ok med att gå någon (NÅGON!!!!!!!) dag över tiden.
Tis funkar men absolut inte ons. Då är Andreas väldigt upptagen.
Ok att han har back up men ändå. Tors...mmmm fast då e jag inte hemma till fredagsmyset.
I samma veva som frustrationen växer finns d ett lugn över att man inte kan styra över detta.
Jag är nog inte där än att jag riktigt fatta att det är en ny liten människa som ska med hem utan mer att DEN ska ut.
Värkarna... Ska hitta ett sträck system som jag kan ha fokus på och tänka - "en mindre värk kvar el så här nära slutet har jag aldrig varit".
Det blir bra,d måste d bli :)

I fredags köpte jag nya stövlar.
Like them à lot!!
Det är de första stövlarna ever som sitter runt mina vader.
Men tror nog att efter pyret kommit så kommer d finnas lite lite luft mellan ändå. Det får bli ok med det oxå.

Men eftersom jag då har mage så behöver jag hjälp i några dagar till...








Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar