fredag 11 november 2011

Dag 2= frustration!!!

Jaha, då sitter jag på bussen på väg ner till jobbet för min ev sista fredagsfrukost på väldigt länge.
Men eftersom pyret verka ha bestämt sig för vara kvar där inne till mars 2013 så är jag nog tillbaka på jobbet på mån!!

Det är min andra dag ledigt. Ledigt för att pyret ska komma... Jag är redan rastlös.
Jag älskar verkligen att vara hemma men då med ett syfte av att gosa,mysa,sova,fixa med disken,städa och bara få vara för att jag är "ny" mamma igen.
Absolut,jag skulle alltid vilja vara hemma (& rik) och ta hand om allt och hinna träffa folk. Bjuda på middag osv men nu är vi inte där ännu.
(nu kom det en kontrollant på bussen. Första gången på mina 11 år i Malmö. En ny erfarenhet :))

Hittade denna undersökning:


Yes! Då är det kanske inte så att karriären alltid är så väldigt viktig.
Min röst är med här oxå.

Projekt idag:
• frukost på jobbet
• storhandla med mannen
• in med tvätten i garderoben
• tvätta fönster
• leta fram julgardinerna
• springa maraton = ut med pyret.
Vi hörs efter hur denna dagen varit!
Ha en bra fredag!



Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar