onsdag 30 november 2011

Noel & jag

Att få tid med noel är så kul. Det var en låååång fika stund med mååånga tom & Jerry kex.





Sen ville han gärna hjälpa till att få Levi att somna. Varje gång Levi gråter sättet Noel fingret vid munnen och säger: schyyyy! Sen skrattar han så gott. Noel är väldigt mån om att Levi alltid ska ha sin napp och gose.


Något som Noel älskar är att agera framför kameran. När jag vänder kameran mot oss så tror han att det är någon på andra sidan. Då blir han alltid så glad.
Jag frågade om jag fick en puss. Då lutade han sig mot mig så jag kunde ge honom en puss på kinden.
Han är så otroligt charmig!


Efter att han poserat var d dags att läsa böcker. Varje gång vi läser Miffy- en bok där man kan dra ut olika flikar så säger han -baa (bra!). Det är för att han lyckas dra ut dom.

Han är ett charmtroll som jag älskar högt!


Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar