måndag 21 november 2011

Innan 1:a advent eller

Sista besöket hos barnmorskan idag. Nu lämnar hon över mig till KK. Om inget hänt innan sön så ska jag ringa in dit. Hon trodde att jag på ons om en v isåfall blir igång satt.
Första gången modlösheten slog mig.
Det är d sista jag vill bli- igångsatt.
Jag hoppas så på att pyret vill komma nu. Jag vill vara hemma till fredag eftermiddag senast.
Men i det hela så vet jag ju att jag har inget att säga till om.
Allt går inte att planera men jag kan önska.
Längtar sååå till värkarna är över, allt är över. Jag vet ju lixom vad jag går till mötes.

Men eftersom vi då inte vet hur d blir så har Agnes och Andreas (& jag) gjort typ allt klart till 1:a advent.
























Välkommen pyret till oss och en så mysig tid- advent & jul!!

Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar