söndag 5 februari 2012

Att fatta ett beslut

ja, dagen med stort D närmar sig och jag går och funderar på hur jag ska lägga upp det hela.
jag har ju ganska stora förväntningar på denna dagen. det är ingen annan som behöver känna det nejdå, det skapar jag så bra själv i mitt huvud.
sen finns det ju alltid en risk att jag blir lite besviken men det är ju för att jag har sett en bild av hur den ska vara.
fjantigt... ja!

det jag då måste fatta ett beslut om är hur jag ska göra med fikat den dagen...ett SKIT svårt beslut ska jag få be och tala om!
jag har ju som tradition att äta den första semlan på min dag. då ska den ABSOLUT vara från   konditori katarina
de är FANTASTISKT goda. saftiga och luftiga på samma gång.
det jag har som andra alternativet är att gå till Pronto !
seriöst!! så sjukt goda cheesecakes!!! då får jag ju kaffet oxå...

 även om jag fikar en del och jag känner att min mage kanske inte blir jätte glad av allt socker (lite illamående har ju visserligen ingen dött av ) så går det ändå framåt och nu är det nog typ tillbaka där det började innan graviditeten. glädjen var där idag då jag tog fram mina slimfit jeans och testa...


yes! de sitter som de ska!! då har jag ett par till jeans jag kan ha!!
men jag ska ändå kolla in de gröna och cerisa jeansen på gina
älskar att det är så mycket färg till våren!

nu ska jag hoppas i mina pyjamasbyxor och plocka fram en super onyttig kvälsmat bestående av rostatbröd och ev lite kall, KALL oboy!!
tror minsann att det blir lite grey´s anatomy oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar