lördag 25 februari 2012

Fredag & lite vår

då var det dags för fredag igen. våren verkar vara på besök så det var bara att inviga de nya solbrillorna. sjukt stolt och kaxig kille. han saknade bara den nya kepan på sig.Agnes har snällt lånat ut sina brillor men inte helt ok att gå med blommiga el hello kitty...



efter att jag hade städat klart och kollat på TV4 och "prinsessdagen" så begav jag och levi oss ner till stan att ta en kaffe med Andreas. det blir lixom lite speed dateing nu för tiden. 3 barn du vet...


 det är bra för barnvagnar och mysigt på Waynes på akademibokhandeln så det var där det blev.
ska erkänna att det blev mer än bara en mellanlatte. det blev en "middag" oxå. 
deras morotskaka är väldigt god men man blir så mätt som en middag, typ!
Levi charmade (som vanligt) de andar som satt bredvid oss.


på vägen hem gick jag förbi H&M. jag hittade en riktigt orange tunika,(typ). 
jag ÄLSKAR detta VÅRmode.vilka underbara FÄRGER!!


jag är antingen mycket svart eller mycket färg.
denna orangea tunika tunika tänkte jag har roliga tights till. typ leopard i svart/grått nu innan våren på riktigt har kommit.


det var som vanligt en myskväll med familjen. taco (ovanligt) trots att snäckan ville ha sushi.
det är just det att vi alla ska ha möjlighet att slappa och prata i soffan som gör att det blir lite myskväll.
men att noel som snart är 2 redan har i blodet,trots att han inte vet att det är fredag, att det är lite extra en kväll är sjukt. 
han blir glad när ipsen (chipsen)kommer fram. majs, gyrka och tomat är oxå uppskattat men ipsen alltså!! 


det blev en hyffsat tidig kväll för hela familjen.
3 nätter med dålig sömn pga snäckans mage har tagit lite på oss.
hoppas på en bra natt i natt!


hoppas ni alla där ute hade en bra fredag!

må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar