torsdag 16 februari 2012

2 underbara ting

Tänk, våren e snart här. Iallafall om man ser på marken hos oss. Skåneland är ju lite före i vissa saker.
Jag älskar våren! Fast egentligen sommaren ännu mer. Fast då måste det vara minst 25 grader och helst sol sol sol!
Ser fram emot att få ta ner sommarkläderna och vår/sommarjackorna.
Ska bli ett nöje att få använda de presenkorten jag fick på min dag till att förnya garderoben inför den sprudlande tid som ligger framåt.

Snart är mini prinsen 3 mån. El som jag helst vill säga 12 v. Det låter mycket mindre än 3 mån.
Igår fick jag höra honom skratta så härligt och idag var han nästa på väg runt. Från rygg till mage.
Om bara typ ett år ska han på dagis och jag tillbaka till jobbet...
Ångest? Nja, jag trivs bra på jobbet och med alla härliga människor. Önskar nog bara att få göra mer d jag gjorde innan jag gick med mini prinsen.
Kan tänka mig telefon 2,5 dag och resten admin.
Tycker d e kul kul!
Men det är ju ett år dit och nu njuter jag av att vara hemma. Mysa,skratta,busa,leka.
Vara trött,lätt irriterad och sur ingår oxå. Tyvärr kan d bli lite mycket av den varan ibland. Tyvärr (eller kanske fel att säga så) kan jag inte skylla på mini prinsen. Nä,han sover kanon bra. Jag skyller på Mrläcker & Greys anatomy!
Är inne på sista säsongen,som jag har lånat. Kommer bli tomt utan denna sjukhus värld.
Om du har,eller vet någon som har säsong 7-> så långt det finns så snälla,snälla säg till mig då!!!
Nu,dags att ta tag i livet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar