torsdag 23 februari 2012

Jo men ,d gick ju bra idag!

i dag var det ännu en dag med 15 timmars. det är bara att vänja sig eftersom det kommer hålla i sig till 2013.
det gick bra. började med att svänga loss i köket till "så ska det låta".
Tycker att Peter är en rolig prick!
han är klockren till denna roll. 
men att denna eviga jämställdhet ska in överallt tycker jag är så tråkigt. 
även i detta program...vi byter ut de bättre manliga pianisterna till de något sämre kvinnliga pianisternavad tänkte dom??



sen om putte nelson själv var trött på det förtäljer inte storyn.
när prinsen skulle sova så tajmade vi det med att gå en sväng till Mobilia. det var dags att köpa in stuff till play-doo lera.
apoteket hade Alun och Malmborgs hade karamellfärgen. dock inte röd men gul, blå och grön fick duga. 



prinsen är verkligen inget fan över att bli fotad. han vill alltid se sig själv i telefonen och på kortet.
det blir ju inte den bästa kvalitén men han blir ju rätt söt.
jag bad honom att le lite. då la han huvudet på sned och gjorde någon form av leende.
om något skulle hända den prins hade jag slutat att leva. det gäller ju alla barn men det är något speciellt över honom. 
charmen som alltid varit där och är fortfarande...
(förstå mig rätt!det är ju något speciellt med alla 3 men...ja ja skit i det)



 kvällen fortsatte med en liten egenstund som inne bar 25 min intervallträning på löpbandet.
och sen en låååååååång dusch.
det är nästan kul att bara träna för att få sitta på pallen i duschen och bara låta vattnet rinna.
nästan som ett litet spa för själen!




må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar