tisdag 10 mars 2009

därför...

jag har fått en ny mobil.
jag tycker det är bra att läsa lite i instruktionsboken för att kunna använda den så mycket som möjligt.
(de skickar nu förtiden inte med sånt)
jag har försökt att få mitt alarm att ringa även om den är på ljudlöst.
min tekniska man skulle hjälpa mig igår, men insåg att han inte kunde så han kontrade med:
- vem smsa du med på natten? och så fick jag ett sån´t där flin du vet som gjorde att det hela blev pinsamt fast det inte fanns någon anledning alls till den situationen.
- ingen , ingen alls!
-varför kan du inte ha den avstängd då?
-ähhhhhh...

ja, det slutade med att den var avstängd under natten.

jag vaknade av att Agnes grät inatt, eller var det morgon. Hur mycket var klockan?
jag kunde inte somna om iallafall och rätt som det var ringde klockan.
jag räknade ut att klockan då måste ha varit runt 05,00.

kom på att det var DÄRFÖR jag har min mobil på ljudlöst, så jag vet vad kloclan är !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar