tisdag 24 mars 2009

möte med john blund


så här ser han ut, Mr sömn.
finns säker något bra barnprogram om honom som gick på 70- talet, inte vet jag.
men en sak är säker, han sköter sitt jobb bra iallafall när det gäller mig.
jag sover gott varje natt, eller ja ,jag brukar inte störas av drömmar utan mer av en man som talar i sömnen och dottern som kan vakna till fast det väldigt sällan.
vad vill jag säga, vet inte riktigt... är nog bara lite så lessen ikväll...
bara en känska man kan ha ibland, eller det är nog mest tjejer som har den :)
ja ja , ville bara skriva iallafall.
kvällen har varit bra.har haft teamtisdag i kyrkan. så kul att det händer så mycket på en och samma plats.
mina underbara vänner med team har gjort det igen.tack för en go stund och för mycket bra mat.
har du inget att göra en tisdag eftermiddag från ca 17. kom till vattenverksvägen 44. go gemenskap med gamla och nya vänner.
hörs imorgon.
nu ska jag sova bort den konstiga,illamående känslan i magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar