måndag 16 mars 2009

vilken film spelas upp...

ok, hinner nog ett inlägg.
söndagar för hela vår familj innebär United-kyrkan.
Agnes brukar fråga om hon ska på kidz och leka. svaret blir ja :)( parfym dag)

vet du om att dina ord har makt.
ett ord kan få ditt hjärta att antingen bubbla över eller så kommer en känska av olust.
vet du om att sina ord kan antingen lyfta eller dra ner en person.

igår hade vi en helt jätte bra söndag i kyrkan.
ibland berörs hjärtat och man känner att man bara behöver gråta lite för att det bara va så bra.
så var det lite igår.
jag mår bra,tjejer fungerar bara så :).

vilken film tänker du på när jag säger:
No one put´s baby in the corner...

när man säger ditt namn, vad tänker folk på då?
vad vill du att folk ska tänka?
du kan vara med och påverka detta.
jag vet vad jag vill ska dyka upp i huvudet på mina vänner när mitt namn kommer på tal!

tack Andreas Nielsen, (Hillsong church) för 2 jätte bra möten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar