lördag 14 mars 2009

...en längtan...


när man idag vaknade av att solen sken in i sovrummet fick jag en sådan längtan till sommar och semester.var tvungen att ta fram lite bilder.
det blir ingen semseter för mig om jag inte få vara ute och segla på västkusten. detta har jag gjort hela min barndom,varit ute på havet.
när jag träffade andreas hade han inte seglat. now his stuck!
vi har gjort som tradition att varje år, på Smögen , på samma kaffe,vid samma skylt ta ett kort på agnes och andreas.(tyvärr är inte-08 med)

på detta kaffe har de så otroliht stora bakverska.ska man ta en kanelbulle kan man dela den på 3.likadant med chokladbollen....latten, mmm jätte bra!!

att lägga till vid en frihamn på kvällen för att grilla eller bada... behöver jag säga mer än att detta är fridfullt och underbart!(agnes kanske inte visar d...)
vi har som familjetradition att ha en semester vecka ihop hela familjen, familjeveckan ;)

då är alla med.

här har vi alltså från vänster:



syrran mia, (mias blivande man som det så fint heter :) samuel, agnes , brossan mattin och hans fru jenny.


här är alla på båten.











jag längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar