måndag 30 mars 2009

...orsaken är...

att något har hänt med vårt tangentbord där hemma.
jag kommer inte in på bloggen.
så nu har jag prestationsångest av att jag måste skriva jätte mycket...nej,det var en lögn.
haft en bra hilton helg.
anges har varit hos månz och qarro. de har varit och badat i badhuset och festat till det med Mc.
sedan har hon varit med farmor och farfar på Vellingeblomman.
där var det hästbebisar :) och så hade hon köpt en gul påsklilja.
lilja heter mormor och morfar i efternamn, precis som agnes heter Amlöf :) hon vänder bokstäver på vissa ord...govlet, amlöf...


igår hade vi en riktigt bra söndag i united.jag tyckte personligen att 10,30 var en höjdare,vilken undervisning!! och självklart dopet.
jag blir så fascinerad över att det fortfarande fungerar!!VARJE GÅNG en person säger JA till jesus så blir han/hon förvandlad från insidan och ut!!
det är så häftigt att få höra stories om hur en person var så negativ,tyckte allt var dåligt och tråkigt och dagen efter hon tagit emot jesus så sa hon:
jag är en helt ny människa, något har hänt på insidan . jag tänker inte som jag gjorde innan. allt är inte negativ och dåligt längre. det finn hopp. WOW WOW WOW!!!
underbart att höra!


denna vecka hoppas jag är lite lugnare...eller,nä det är den nog inte :) ikväll är det familjekväll samt tors annars är det full rulle :) men det är kul !
vi hörs!

1 kommentar:

  1. Åh, du är tillbaka! Har haft lite Elin-abstinens i helgen, men nu är den tillfredsställd :) KRAM! Sofie

    SvaraRadera