lördag 14 mars 2009

spa för själen

efter denna vecka hade jag bestämt mig för att detta var min egen kväll. andreas ska vara borta en stund ikväll.
vi har haft en skön dag.
agnes fick äntligen ta fram cykeln.



efter en bra stund ute var det dax för eftermiddagsfika.
det blev kaffe med kanelsnäcka och fruktsalld.




agnes har en egen kaffekopp som har fått av mormor och morfar. hon dricker alltid "mojj-onkaffe"när hon är med dom.så nu tog en kopp med kaffe och mjölk.allt landade i magen.



om agnes somnade vid 19.30 så skulle min kväll lyckas.
efter en varm lååång dusch var kl 18.30. vem hade då redan somnat för natten, jo snäckan.
min kväll har börjat bra.
nu har jag ätit lite, lagat mat till imorgon och nu är kvällen bara min.fri att göra vad jag vill.
slappekläder, täcke och kudde...undra om jag ska sy våra sovrumsgardiner ikväll.
NEEEEEEEEEEEEJ, det får vänta . nu är det dax för melodifestivalen.
vinner rätt låt? inget och bry sig så mycket om. inget kan störa min kväll.jag sover nog redan när vinnaren är klar efter de 17000 röstmomenten.
ha en go kväll så ses vi imorgon!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar