lördag 21 mars 2009

detta har hänt än så länge...



agnes väckte mig 07.00
sjöng högt pippi låten tjalahopp tjolahoppsan sa... jag mår inte illa, apa ,häst och villa :)
sen drog hon och jag till coop, handla lite frukost och tulpaner.
vi kom hem, väckte andreas. åt frukost med en konsert på köpet.

pappa-och-agnes-mys.
sydde gardinerna till sovrummet.
sen var det lite madagaskar
sen var det dax att gå ut, fullt på dragna gick vi ut i sanden och lite sparka boll.
så gjorde andreas ett litet ryck i köket, renoveringen...
sen blev det lite tjurigt, in igen , nappen och agnes somnade. ska snart vakna.
handla lite mat, laga mat och sen fick jag precis en inbjudan till kvällsmat. I LIKE!!
dagen bra men inte helt som vi tänkt. igår fick vi en lapp där det stod att smittskydds... något
sett att en person insjuknat pga av att vi ev har bakterier i vattnet.
vi skulle vara tillgängliga mella 9-18 för att de behövde komma in och kolla vattnet.
jo men tack!, en lördag. vi har ju inga planer så visst... nu kom de visseligen först till oss 13.10... efter en väldigt försenad frukost för dem...
nu ska jag laga mat sen får vi se om det blir någon sväng till ENTRÉ för oss.

ha en bra dag!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar