torsdag 19 mars 2009

du är speciellt utvald!!

den kan slipa golv,den kan polera bilen, den kan suga upp alla kvalster i din säng,soffa, den kan massera,den har verktyg som inte repar,den har livstid garanti, du har ångersrätt på dammsugarpåsarna och du får 3 upplärnings tillfällen... nämn något som denna kirby INTE kan eller har.
jag fick mig en funderare när försäljaren sa att den kunde massera... men fick en blick av andreas som betydde:
nej, massagen är inte värd 36200kr!

jag var speciellt utval att få en gratis visning på vad denna allt-i-ett-maskin kan göra.
jag valde att försäljaren skulle skulle ta vår säng och soffa.
ska jag vara riktigt ärlig så trodde jag att det skulle vara mer äckelkvalster i vår säng. jag menar den är ju trots allt 5 år gammal...
jag tog detta oxå utifrån min allergi. känns redan bättre :)

det första säljaren sa när han kom var.
ok, innan jag går utanför denna dörr igen så ska jag ha ett ja eller nej.ska ni ha den eller inte. inte tänka då det gör ni när jag visar... hade redan bestämt mig men ville ju att vår säng skulle bli ren :)
även om det inte blev någon allt-i-allo-vän denna gången så fick vi oss en ren säng och soffa och ett gott skratt för en ny härlig försäljare.
vem vet, kanske det är din tur nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar