fredag 5 november 2010

det luktar skit här!

tack för den informationen Agnes men just den var lite överflödig, det STINKER
vi är nu en body och en handduk fattigare. det blev lite i överflöd om man säger så.
bad Andreas kolla så jag inte hade äh, ähh ja, skit på ryggen eller magen.nej.
när noel är ren så är det ändå något som luktar...urk!!


min arm var helt kletig!!

natten har väl varit som de andra. lite för lite sömn.
men eftersom jag går undertiteln supermom här hemma så har denna dagen,än så länge rullat på smärtfritt.
febern går nog mot slutet nu på lill killen. tack Gud!
På tisdag åker jag och kidzen till småland så då måste han vara frisk.

agnes och andreas har idag bytt till vinterdäck för att jag ska vara mer säker på upp/ner färd.
jag får alltid en rädsla av att däcken ska åka av när man satt på dom själv. jag tänker att det ska vara "proffs" på sånt för att jag ska vara säker...ingen fara hoppas jag :)
snart ska Agnes och Andreas åka och kolla luften i däcken...kan nog vara bra för min trygghet :)

kvällen kommer bestå av att andreas ska packa och i denna veva kommer jag att rensa ut hans garderob.ja, eller han är med på det. känner redan nu den befriande känslan när det är ett plagg på en galge och inte 3.
helst i färgordning oxå. skadad sedan JC tiden på 7 år, eller så är det bara mitt sinne för ordning och reda. ;)
tacopaj står på menyn och säkert ett tidigt godnatt.
börja känna av huvudet lite och trötta ögon.men jag skulle vilja läsa lite oxå...


ok...andreas kommer inte hjälpa till med utrensning av hans garderob så då var det ett moment mindre att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar