torsdag 4 november 2010

still standing!

trots 4 timmars sömn inatt så har dagen varit bra. revansch på måndagen!!
noel har 40 graders feber. inte kaxig på något sätt.vill bara vara hos mig hela tiden.
klart att tidiga,tidiga morna inte e uppskattat!


efter en stund uppe, frukost och ivägskick till dagis ville jag sova...
gick inte så bra dock!

noels 2 första tänder har ju kommit så idag var jag och köpte en tandborste.trodde jag var smart när jag köpte den på Malmborgs istället för apoteket.brukar vara dyrare där.men denna gången hade jag fel. det skilde hela 3 kr, TRE KRONOR, ha ha ha. de hade visserligen finare färger på apoteket...men tandborsten var ändå inte uppskattad!





inte heller var majskrokarna uppskattade. han ville nästan inte ens hålla i dom. konstigt, i tisdags åt han 4 st på nolltid. han grimaserade tom när jag tog ett bett.



däremot hittade han en skattgruva!
alla flaskor skulle testas!!


men i allt snortorkande,blöjbyten,vaggande så är det ändå stunder då man njuter lite extra!
även om jag inte kom till ro eller fick någon blund så älskade Noel det!


kl 17 tog jag bussen ner till stan för en träff med Camilla (äntligen fick vi till det).
att dela livet på 1 tim, det är en konst men oj så uppskattat!
efter det var det dags för United lilla torg.


christian lindstedt- du är riktigt duktig!


Andree- bra låt och du kan verkligen!


nu sitter jag hemma i soffan med 2 av 3 familjemedlemmar. noel är piggare än på hela dagen. vårdar inte gott för mig och sömnen men hoppas han är på bättringsvägen!
vill ha min pratglada,spralliga och nyfikna Noel tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar