tisdag 9 november 2010

vinterland

det var snöflingor som dalade ner från himlen idag när jag vaknade.




mamma hade tänt i öppna spisen så det kändes nästa lite som julen var nära aeller att man befann sig i fjällen. fast det sist nämnda är visserligen så längesedan men känsla kommer jag ihåg.



efter att mamma kommit hem från jobbet så drog vi upp till jönköping.
skulle hitta ett par skor till mig och ett par lite mer mellan vinterstövlar till agnes.
det blev inga stövlar till mig men hittade dessa...


agnes var jätte glad att hon hittade ett liten lekhörna så hon kunde leka av sig lite. hon var redan speedad så lite räckte

sen måste jag utse espresso house jönköping som det mysigaste och finaste stället! och go chai latte som vanligt!

efter det så åkte vi till moster Mias salong och klippte agnes lugg. nu ser hon världen igen.
pappa mötte upp oss i jönköping. kom från estland idag.


det blev en fika hemma hos mia och hennes sexiga man samuel ( jag gjorde det :))
jag tycker så mycket om deras lägenhet, de har fått det så mysigt och det är en skön hemtrevlig känsla när man kommer in.


hallen

sovrummet

detta är inte alla rum men ville bara via lite som jag tycker är mysigt.


nu är det åter dags för familjemys. det blir mycket sånt nu när man är här hemma.en go sallad och sedan blir det nog sängen.måste få all sömn som sagt
har pratat med Andreas i dag, 2 gånger. skönt att bara få höra rösten, ger lite kraft till en trött själ :)
det är bra att vara ifrån varandra ibland, OBS! ibland! då märker man att det finns en härlig saknad och längtan och att jag är världens mest lottade att ha honom. han är så bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar