onsdag 10 november 2010

kompisträff på gränden

kl 14 infann vi oss på gränden. det är öppet på onsdagar för mamma-pappalediga , pensionärer eller vilka som vill.
jag hade smsat ut till olika kompisar som är kvar här att vi skulle ses där.
det blev jätte lyckat.de har verkligen fått det mysigt och hemtrevligt.







sen är priserna ett skämt. 5 kr för en vitchokladkaka med grädde. de skulle kunna ta 25 kr iallafall.
vi tillbringade några timmar här. det är kul att hinna säga hej till alla.


molly och olle

andreas och albin

frida och sigge


calle och olle :: calle kusin

olle och noel :: sysslingar
agnes hittade en kompis som hette Linnea. hon var från Gnosjö
Calle hjälpte oss med spelet han har fixat. finns att ladda ner på appstore.sjukt vad stuck man blir snabbt. rekomenderar att ni laddar ner det.

nu ska jag bädda till Agnes på mitt och Noels rum. hon stänger öronen på natten säger hon så hon hör inte att han skriker.
hoppas på en tidig kväll för henne, varit way to late för henne.
jag har gått och lagt mig vid 20 2 kvällar i rad. min bästa sömn har varit mella 20-22, sovit som sten :) agnes däremot har somnat runt 21-21:30. jag checkade ut kl 20...

imorgon är det sista dagen här hemma om det inte blir snökaos för då får vi vänta med att åka hem.
ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar