söndag 21 augusti 2011

back to life, back tol reality

har precis varit inne hos mina 2 älsklingar. se sover så gott sedan några timmar tillbaka.
imorgon drar det i gång på riktigt.
då är det dags för frukost, lunch , mellis på dagis.
utmaningen kommer att bli Noel. vad ska han göra medan jag äter frukost hemma...kan hända att det blir en tallrik yoghurt.

sitter här nu med 2 majskolvar och ett STORT GLAS MJÖLK (!!!).


detta är sista kvällen på min föräldra-lediga-perioden-med-Noel.
känns faktiskt väldigt OK.
känner mig redo, trots omständigheter att möta mina härliga kollegor.

jag måste ändå erkänna att jag en gnutta längtar efter hösten.
problemet är ju detta med vinterjacka när det väl blir dags.
har en bra nu som jag inte på något sätt kan stänga.
när magen väl är borta är det 2 st lite längre upp som är i vägen.
men det är inte bara det som får mig att längta. nä, det är dessa fina, långa och sköna...


jag har haft turen att inte få elefantfötter men sen har jag faktiskt varit duktig på att använda just denna sorten av strumpor.
tur att de finns i svarta!!!!

har nu beställt 2 par glasögon. ska bli så skönt att få använda ett, eller 2 par som inte är sönder, klämmer konstigt och som framkallar huvudvärk.
det blev dom som jag visade i tidigare inlägg. och sen var jag så tråkig, ja eller praktisk att jag tog ett par lika som jag har nu fast i en annan färg.


nu är det dags att krypa ner i sängen. jag har längtat hela dagen...magen är i fullgång. ja,eller pyret. hoppas på en natt med goooood sömn.

godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar