tisdag 16 augusti 2011

V 27

Jaha, då är det 13 v to go idag då. Så skönt att jag inte känner mig som ett berg... Än vill säga.
Är det någon som vet när man får det där bruna strecket på magen?? Med Noel kom det typ jätte snabbt. Med Agnes???
Jag ska försöka att inte lägga någon tanke på vad det kan vara för filur med jag tror ändå att d e en liten tös. Hade varit jätte mysigt och roligt för Agnes att få en syster oxå. Men om d blir en prins till så är d ju underbart & praktiskt. Då har Noel typ alltid någon att leka med, dela rum med, kommer antagligen ha samma vänskapskrets & jag kan lämna dom tillsammans hos barnvakten. Jo, jag har tänkt. Allt detta funkar ju om det blir en tjej oxå men... Ja... Det blir bra.

Jag är i ett ständigt jetlag!!
Saken är att kroppen funkar någorlunda men om hjärnan har varit ok innan så är den typ nere på 25% verksamhet nu. Hur kommer d bli när jag börja amma?!?! Hjälp!!
Efter att jag ammat Agnes tappade jag förmågan att komma ihåg personers namn. Ansikten- inga problem.
Efter Noel- allmänt förvirrad.
Efter pyret-... Som sagt, hjälp!!

Sitter på bussen på väg in till stan. Ögonen svider och jag vill helst krypa ner i fosterställning och sova en stund. Men det få bli en klassiker.


love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar