onsdag 17 augusti 2011

Sovmorgon

Har precis vaknat. Kl är 09:27.
Masat mig ut i soffan. Myser under täcket. Nyhetsmorgon är på i bakgrunden.
Aahh, kommer bli en bra dag. Känner mig så utvilad....

Någon ropar : mamma,mamma!!
Kl är 05:50. Masar mig upp. Lyfter upp Noel och få dagens första kram.
Lägger ner honom mellan oss.
Försvinner in i dimman igen.
Noel kryper närmre för att mysa.
Han somnar om... Tror jag,jag sover.
Kl ringer 06:30. Noel sover.
Andreas sover. Agnes sover.
Vad gör jag vaken. Andreas skulle ju ta kidzen till dagis.

Ja,vilket av dessa stämmer??

Vad jag vet är att min lillprins älskar att vara min stora prins.


Morgonmyser!!!

Nu är det dags att ta fram min bok. Vädret tillåter en stund under täcket & en bra bok.


love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar