måndag 8 augusti 2011

Kvällen innan dagen D

... Har en klump i magen.
Imorgon bär det av till dagis.
Känns visst jobbigare än jag trodde.
Min lille prins som jag varit hemma med hela tiden ska nu bli stor kille.
Visst, Agnes var 15 mån och noel nästan 17 men ändå. Jag upplevde Agnes tuffare på något sätt. Kan vara att Noel gärna kramas, pussas & myser nästan hela tiden.
Att komma för att ge en puss el kram är hans sätt att säga förlåt.
Sen är det nog för att jag sett Noel väldigt svag då han hade lunginflammation och öroninflammation.

Var inne & tog en xtra koll på mina älsklingar.
Agnes har längtat i 3 veckor till dagis.
Hon ser SÅ fram emot imorgon.


Denna skritt har inte en aning om imorgon.



Men han älskar att leka med vatten :)





Klättra är oxå en grej han börjat med.
Ok, han kommer få det jätte bra!!

love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar