onsdag 10 augusti 2011

Cirkus maximum

Ännu en gång är det dags för snäckan att goes tv-kändis.
Denna gången är det på cirkus maximum.
Hon har övat så länge så nu är hon redo att göra sina akrobatiska konster...eller?

Hon har världens bästa pappa som tog med henne dit. Eller är det så att det finns en baktanke med att ta med Agnes?
"tänk om detta är min chans att slå igenom i TV"... Nä, inte andreas inte men däremot jag :)

Klockan är nu 21:34 och dom är inte hemma.
Vi har alltid nyår som tidsreferens när d blir sent för Agnes. Nu är det bara 2 timmar kvar sen är det precis som nyår... Hon fick då vara uppe och se alla fina diamanter som lyste upp himlen.






Så här kul tyckte hon att det skulle bli med cirkus. De har laddat med dricka, pringles, risifrutti och säker ännu mer socker.
Att somna när de snart dyker upp i dörren...oj, den matchen tar inte jag.
Jag tog matchen mamma vs Noel kl 04:40 i dag... Han vann!
Sen var han slut ikväll oxå. Visst, han sov 2,5 timme på förmiddagen efter dagis men kl 18 pekade han på sängen.
19:15 sov han!

Nu är det min tur att säga godnatt.
Denna attraktiva gravida kvinna orkar inte som vid 18 längre.
USCH, hur gammal låter jag inte?!?!
Tur för mig att jag har en ung och fräsch man. Man blir ju som man umgås, eller hur :)



love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar