fredag 12 augusti 2011

Stolt mamma (& pappa)

Gick hur bra som helst att lämna idag. Vi hängde upp kläderna på


Kroken. Agnes följde med in till Noel idag för att se vart hans hylla var och för att träffa fröken Linda.
Jag vinkade hejdå och gick. Han fick en liten konstig min men sen hittade han en boll :)

Noel hade badat idag...


I denna spapol... Han hade haft det jätte kul men var helt dränkt och kläderna dyblöta. Han hade ett antal gånger suttit i pölen och plaskat...


Resultatet blev= 1:a påsen-
med-blöta-kläder-att-hämta -hem-från-dagis :)


Här sitter han och försöker äta med fröken Linda. Han åt lite mer än i går då det var 10 ärtor & 4 glas mjölk.
Idag åt han halva tallriken- wow!
Nu är VI hemma & försöker sova.

Tala om att man blir lagom dum när man är gravid eller ammar.
Skulle varma maten idag. Vad händer?!
Jo, jag öppnar diskmaskinen och är så nära att hälla maten där när jag lyfter blicken och ser micron.
Som tur är blev all mat varm!!
Sen har jag nästan hällt i mig 1L mjölk idag- SJÄLV!!
Sjukt gott,SJUKT gott!!!

love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar