onsdag 21 mars 2012

att hinna med allt...

det är inte så ovanligt att det blir en slö morgon. särskilt inte när barnen är hemma.
åhh, det är verkligen en sådan utmaning med 15 tim veckor. 
vad hittar man på med barnen när de är hemma?
tyvärr blir det långa filmpausar... 
vi baka, gör lera, pusslar,laga mat,är ute, cyklar,lekparken, träffa kompisar...men om vädret inte är jätte kul att vara ute i, då är det verkligen en utmaning tycker jag.
nu börjar snart våra onsdagskompisar med inskolning på dagis och då är onsdagsträffen oxå borta.
hade verkligen önskat att det iallafall var 20 tim veckor. mina kids hade tyckt det var så mycket roligare.

men dagen till ära ska vi ut till en ny lekpark och kolla läget.om vi hinner vill säga.
sen är det ju detta med timing. 
nu sover lill prinsen. de andra är i pyjamas, jag har blött hår. när han vaknar ska han äta, de andra ta på sig och jag föna håret. sen är det nästa dags för lunch. sen väntar vi hem mannen och när han kommer så är det inte länge till han ska ta snäckan till simskolan...
när hinner vi gå ut då??

blogga då? ibland har man väldigt mycket flyt och det kommer många inlägg. sen är det tyst i 3 dagar sen kommer det 3 på samma dag...
har väl egentligen ingen jätte panik att hålla den konstant uppdaterad men det är kul tycker jag själv när man går in och se att inläggen inte är från maj 2010 lixom.

ja ja, nu ska jag plocka bort frukosten och föna håret och sen var det ?? det har jag glömt...
amningshjärnan är som den är oxå.

ha en bra dag alla!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar