fredag 30 mars 2012

onsdagens äventyr

kreativiteten här hemma har varit på lite olika nivåer denna dag. prinsen har ju bara en storasyster att ta efter så allt från spänne i luggen till att komma med 2 olika nagellack för att få fina fingernaglar är vardagen...
sen tog jag själv ett steg i min kreativitet när jag fick till fantasin till att göra en orm i lera. WOW säger jag bara. ibland händer det :)


 vi invigde balkongen oxå. restaurangen var redo att prövas. de serverade både mat och fika. fatta vilken tur alltså. precis i min smak.
emelie var här oxå för att ha prinsen medan jag och snäckan och lill prinsen åkte till simskolan.

det var lite kämpigt idag på simskolan men jag hoppas att hon övervinner det.
jag vet att hon kan simma runt 150-200 m. det har hon gjort med andreas så det är bara vissa berg som ska bestigas!
men det kommer min sjöjungfru att klara av!

- må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar