torsdag 8 mars 2012

en stunds njutning


det ska smaka bra. det ska vara
ro givande. det ska ge ett intryck. det ska ge ett minne.det ska vara
ett ställe man vill återvända till. det ska helt enkelt vara en
upplevelse!

chez madame





kafé kungsgatan
det står nu mellan dessa 3:
 chez madame    
           
 kafé kungsgatan 

sockerbiten 



sockerbite
jag tycker ju verkligen om kungsgatan. men det är nog eftersom jag har många guldminnen härifrån.
kan oxå vara för att jag inte testat de andra 2. eller vad tror du?
sockerbiten...
har jag tänkt att jag ska besöka men ser trångt ut för barnvagn så det är nog därför jag har dragit mig för att gå dit.
jag kommer ta ett beslut innan 9:30 imorgon och egentligen är det inte så stor grej...just det,sen finns ju pronto oxå...
fast där passar bara :smaka bra in när det gäller mina krav.
ja ja , bara vi inte hamnar på Mc Donalds så blir det bra!
                                    - må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar