onsdag 21 mars 2012

Nya vänner


här är jag med 2 nya bekantskaper. lisa och alva. vi möttes upp i västra hamnen för en frukost i vädret var inte jätte fint så det blev till att sitta inne. hade varit fantastiskt annars att få njuta av vårsolen där nere. men , det kan vi göra om 2 veckor kanske....kul att få träffa någon som kommer från småland och vet lite vilka man pratar om och hur saker ser ut.


















tack goa lisa hörnmark brask för en mycket mysig stund. det gör vi snart igen!

sen var det bara att traska hem för att hämta barnen på dagis.jag älskar att få power walka men har man inte riktigt rätt kläder på sig så blir det ganska små äckligt.
jag var tvungen att svänga in på coop för att fixa hem lite mat.
när jag stod där i snabbkassan och scannade  mina varor så började självklart lill prinsen att skrika.
vid sidan om mig så stod det en mamma och hon började undra vems detta barn var. jag gjorde mig inte berörd av att han grät. jag var ju snart klar.
hon gick fram till vagnen , tog bort gosen... hon ville ju bara hjälpa till.
sen var det en annan i kön som sa att vagnen tillhörde mig :)
det var en bra tanke men att ta bort gose är det sista som behövs- men det kunde ju inte hon veta.

kvällen flöt på riktigt bra. jag har varit hemma med alla tre i natt och det har gått jätte bra. alla sov som dom skulle och jag var i sängs vid 20:30 (!!!!!!) sen somnade jag inte förrän 23 men ändå lixom!!




- må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar