söndag 28 februari 2010

ännu en dag inne

börjar tycka det är lite surt att bara vara inne.
Agnes ögon är bättre men vill inte träffa så mycket folk ifall det skulle smittas och vill inte att det ska blåsa för mycket i dom heller eftersom hon i vanliga fall är lite känslig för just blåst.
men rastlös är vad jag börja bli!!

tänkte att vi kanske ändå skulle ta en sväng till Mobilia för en fika kanske och kolla om jag hittar någon fleeceoverall till lill fisen.
vet inte hur länge man kan behöva sånt men tänker ändå att kvällarna kan vara kalla ett bra tag till och man kommer ju faktiskt träffa folk och ta sig hem därifrån...
satsa nog på en stl 56 eftersom de säger att det kommer bli en lång klump.
pyjamas... detta mysterium. det finns inte vanliga vita eller neutrala någonstans och finn det så är det alltid med fot på. jag vill INTE ha det!!!
hittar du någon pyjamas så säg till vart så jag kan springa och köpa den.

solen skiner idag.det var ett bra tag sedan sist. får mig ännu mer att vilja gå ut...få se hur vi gör, om vi inte kommer ut så kommer vi baka hemma.kan ju faktiskt bli godare och billigare även om jag inte får min lattemachiato...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar