söndag 21 februari 2010

förberedelse

känner mig peppad!
har nu packat min väska inför det underbara besöket på BB.
har haft känningar i helgen som visserligen inte behöver betyda någonting alls.
insåg då att den lilla plutten visst blir utan byxor.
hade tänkt att köpa igår när jag och snäckan var på Mobilia men struntade i det. det är ju länge kvar...
vi bor ju bara 5 min från BB så om jag skulle behöva ha med något som jag glömt är det ju bara att hämta.
så imorgon på lunchen behöver jag springa till Lindex, H&M och köpa vita mjukbyxor...tråkigt :)
inser helt plötsligt att vi inte ha en overall i den stl... ska jag kolla på det oxå eller ska jag låna.
jag slänger iväg 2 sms nu till personer jag vet har. bättre att låna.det är ju så kort tid de har det och eftersom våren verkligen är på väg så behövs ju inte det eller...
ska nu äta lite kvällsmat med min underbara man!

må så gott!

2 kommentarer:

  1. Va mysigt att ha bb-väskan packad! Hoppas den kommer till användning snart :)

    SvaraRadera
  2. Hörde att ni behövde en overall.Vi har ett par stycken om ni fortfarande behöver låna. Kram Linda

    SvaraRadera