tisdag 2 februari 2010

resultatet...

...av att jag medvetet har ätit mer under denna graviditeten har nu fått resultat.jag vill inte gå ner så mycket som jag gjorde senast!!
var på det sista ultraljudet precis.
allt såg jätte fint ut. den hade lagt sig neråt, hjärtat såg jätte fint ut.
man såg t o m att den hade hår på huvudet.
måtten hon tog visade på det jag har anat men inte velat... varför?
jag vill ha en liten bebis,vill att den ska vara liten ett tag och inte födas ENLIGT mig som en 1 mån bebis... att den skulle vara längre än "normalt" trodde jag nästa. Andreas är ju lixom lite lång :)
men ,MEN att jag ska föda en bebis som beräknas runt 4 kg!!!
klart det är pluttigt när man håller en liten på denna vikten och ser de små fingrarna och pussmunnen... men om Gud inte hörde den bönen får jag väl be att den kommer lite innan beräknat :) samtidigt så kommer den när det är dax...jag vill bara få ut den ;)
(till alla er som födde en bebis på 4 kg, bryr er inte om mig, jag har bara krig i hjärnan)

må så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar