onsdag 24 februari 2010

sista onsdagen...


idag har det känts så här...
som att bestiga ett berg och att frysa samtidigt.
ryggen värker, kroppen är trött och jag är nog allmänt trött på detta nu.
men, det finns alltid ljusglimtar i livet.
massage av min man eller som att jag nu bara ha 2 dagar kvar.
imorgon har jag min "sista-jobb-lunch" men min hjärte vän Anna Holmström. i love her!!!
det är underbart men goa vänner!!
jag har henne så mycket att tacka för!!
sen på fredag slutar jag 14:15 för jag ska till barnmorskan.
sen är det helg ;)
det går ett pirr genom hela kroppen när jag vet att jag på söndag INTE behöver ställa någon VÄCKARKLOCKA!!!
jo,jag vaknar nog av Agnes ändå fast hon ska vara hemma med mig första lediga dagen.
tänkte att vi kanske ska hyra Madagaskar 2.
och får hon önska så blir det säkert köttbullar och pasta med massa ketchup :)

sov så gott sen, det ska jag försöka göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar