tisdag 9 februari 2010

Tisdag 9 feb

Efter en vaken timme i natt måste jag erkänna att jag varit trött idag.
Det gick jätte bra att cykla till dagis. Grym skillnad att ha bra med luft i däcken.
Bussen var full som vanligt till jobbet och jag hade ingen plats att sitta utan blev stående i en konstig ställning som inte var bra för ryggen.
När jag väl kom till jobbet så reparerade de ena hissen och precis när jag ska ta andra då fastnar den... Det var bara att knäppa upp jackan och börja gå i trappan upp till vån 8.
Blev ändå lite förvånad över att jag inte var mer anfådd ;)
Jobbet rullade på trots halv styrka. Lunchen blev en timme sen och sedan tog jag bara 35-40 min för att jobba in mvc tiderna.
Sen började det snöa... Som pricken över i:et.

Cykelturen från dagis gick smärtfritt.
Agnes och jag köpte apelsiner.
Vi skulle göra FÄRSK pressad jos. Det är ju sådan skillnad på äkta vara. Naturligt sött och med underbar smak.
Ännu en gång har min nya köksvän visat vad den går för.

Kvällen ser ljus ut ;) Agnes somnade 18:40-jippi!
Nu väntar en låååång varm dusch och sedan kvällsmat under täcket framför en stund TV. Sen är det tidigt godnatt.
Ev 5 min spikmatta först. Skulle jag sätta igång något så är Andreas i Lund, hemma hos idol Reza. Hon kommer till kyrkan på söndag!kommer bli så bra!!!!
han hinner hem menar jag ;)


Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar