söndag 7 februari 2010

Födelsedag

Då var man 30 år fyllda.
Det har varit en lyckad dag. Är ju lite speciellt att fylla på en söndag. Det är ju kyrkans dag ;)
Det började med att hela klanen bestående av Andreas,Agnes mamma och pappa kom in och sjöng för mig.
Fick ytterligare paketer från min lista till min och Agnes stora glädje.
En mat beredare,ytterligare en parfym, presentkort på h&m, ögonkräm från Mary kay,och om ca 2 veckor kommer mina nya ringar.
Sen drog vi ner till en väntande hotellfrukost, i like!!










Jag fick mina pannkakor med sirap!
Sen har dagen rullat på bra.många grattis ;)
Detta underbara grattis kort kom från min kusin som nu snart fyller 30.



Vi är 2 år. Här kan jag se att det är likt Agnes.
Kvällen avslutade vi med Persson, Kackur och Lindholm. En skön-landa-till-kvällen-avslut.
God mat och underbara vänner!
Love u all !!!

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar