fredag 26 februari 2010

Känslan är oslagbar!!

Min sista dag på länge är nu jobbad.
Skulle ju slutat vid 14:15 idag för att jag skulle till barnmorskan.
Sen kom beskedet... Hon var sjuk... Ok, bara att fokusera om, sista dagen, jag klara till 15:00.
Lunchen lyckades jag byta så den blev 13:00 istället för 12:00. Stor skillnad att ha en timme kvar efter lunch än två.
Sen kom det nya beskedet... Jag kunde gå vid 13 i samband med min lunch!!!!
Så halvtimmen innan lunch dax fixade jag att tömma mailen, rensa ut och packa ner mina saker. Att skriva svarsmail, att jag inte finns tillgänglig pga mammaledighet, till alla som kommer maila mig...
Det är väl egentligen först på måndag man riktigt kommer känna och njuta.
3 veckor innan beräknat datum -lyx.
Med Agnes jobbade jag över 1 v och sen kom hon helt oväntat 1 v tidigt. Jag hade 5 dagar ledigt så nu känns det som lyx :)
Nu på väg till dagis för att hämta och cykla hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar