lördag 6 februari 2010

Lördag morgon

Vakna med huvudvärk. Det var länge sedan sist.
Är ev för att jag slappna av helt när mamma och pappa kommer. Vet att Agnes inte vill vara så mycket med mig och att man får hjälp med mycket annat.
Vaknade av att Agnes grät i natt.Hon drömde. Precis när jag skulle gå så hörde jag hur pappa gick till henne. Jag låg ändå vaken, lite kissnödig men orkade INTE gå upp ;) sen drömde jag för andra gången att jag åkte in till BB. Men när jag var där så väntar jag bara på att värkarna skulle börja. Till slut gav jag upp och åkte hem. Samma dröm som förra gången fast då mådde jag illa hela drömmen när jag låg där och väntade på att värkarna skulle börja.
Börjar bli hungrig...hmm, hur ska jag göra. Gå upp, visa att jag är vaken eller ska jag sova räv ett tag till. Det är inte ofta man få sova länge ;)
Fast det är klart,det är ju imorgon den stora dagen är- då kanske jag behöver sova räv ;)

Jag gjorde en Elin grej igår ;)
Köpte en present till mig själv, just in case! ;)
Köpte en parfym på Åhlens. Hade presentkort, så jag la endast 4 kr själv på den. Tyckte jag var värd 4 kr på min 30-års dag ;)
Kram


Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar