måndag 22 februari 2010

min sista måndag...

en skön kväll hos grannarna/släkten.
det blev en spontanare :)
jag sa till andreas på vägen hem idag:
- kan ingen bjuda oss på kvällsmat, jag orkar verkligen inte!
han tog upp telefonen och testade en spontanare, den gick hem!!
skönt att bara gå över gården.
malin är så bra, hade bara slängt ihop ett bröd till salladen.
så gott med helt nybakat bröd! TACK!!

efter en lyckad kväll smällde det till och Agnes började stor gråta.
en bula uppstod bak i huvudet direkt. hon hade riktigt ordentligt smällt i huvudet i fönsterbrädan.
då var det dax att gå hem...

nu ligger hon i vår säng och Andreas läser Snövit och Alfons.
snövit annars tycker hon är lite läskig, hon har drömt mardrömmar om styvmamman men inte nu när hon ligger mellan tryggheten själv :)
det är så underbart att varje dag få höra henne säga:
-mamma, jag ÄLSKAR dig!
och så får man en riktigt go kram och puss och oftas vill hon sitta i knäet och mysa lite.
det är lyx, man känner sig så uppskattade och det är en så mysig stund.

nu värker min rygg så jag ska nog blinka till min fantastiska man... han är SÅ duktig på massage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar