lördag 13 februari 2010

Godmorgon!

Ännu en natt med dålig sömn är förbi.
I natt vaknade jag inte av Agnes utan nu var det av kramp i...



...vaden. Det gör ju SÅ SKIT ont!!!
Som vanligt fick jag slå på stackars Andreas för att han ska vakna och hjälpa till. Han vaknar bara till någon som ligger jämte och skriker: KRAMP, hjälp mig...
Ta tårna, tryck!!!
Sen var det ju inte lätt att somna om, som vanligt :)
Vaknade med huvudvärk. Har tagit tabletter, är lite hungrig... Hmm, men jag ska försöka hålla mig till familjebrunchen. Det är det verkligen värt!!
Konstig känsla alltså. När detta barn rör sig i magen så vibrerar hela jag, känns som jag flyttas åt sidan, kanske inte så konstigt med en jätte på insidan ;)
Jag trodde att att pyret skulle komma till våren, slippa ha en massa tjocka saker. Hörde igår att de räkna med att snön ska fortsätta ända in i mitten av mars.
Deprimerande!!! Detta innebär att åkpåsen till vagnen kommer fram. Ska rings kusin Tillan och se om hon har någon fleeceoveroll att låna ut till mig, eller till pyret klar.
Vad ska jag göra nu tros?! Duscha, läsa, försöka sova?
Jippo, nu ringde Andreas väckarklocka, då får jag lite sällskap. Eller? Det brukar visserligen innebära att han stänger av och vänder sig om ... Japp, så även i detta fallet ;)
Då blir det väl att ta min dagliga till på aftonbladet via iphonen.
Ha en skön morgon!

ps. det är INTE mina vader ni ser. ds

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar